Hoppa till innehåll

Vi är engagerade i att skydda vår programvara och din data.

Vi använder vedertagna säkerhetstekniker samt omfattande policys och kontroller för att skapa en stark säkerhetskultur. Säkerheten i vår programvara, våra processer och våra lokaler har granskats av en extern aktör och baserat på detta har vi erhållit informationssäkerhetscertifikatet ISO 27001:2022.
Integritetspolicy Användarvillkor

Förberedelse är Visdom.

Vi tar informationssäkerhet på största allvar i allt vi gör och vi är redo för varje tänkbart scenario. Varje uppdatering av vår programvara testas noggrant för att motverka sårbarheter. Vi använder tvåfaktorsautentisering (2FA) själva och rekommenderar det starkt till våra kunder. All data som läggs till i vår tjänst säkerhetskopieras automatiskt, vilket garanterar att viktig information aldrig går förlorad.

Autentisering och åtkomsthantering

Du kan aktivera SSO-inloggning för din organisation och dra nytta av funktioner som tvåfaktorsautentisering (2FA).

Kvalitetssäkring

Högkvalitativ utveckling och noggrann kvalitetssäkring säkerställer att programvaran är både säker och enkel att använda.

Dataskydd

Vi krypterar dina data med branschstandardiserade protokoll och hanterar begäranden om personuppgifter i enlighet med GDPR.

Säkerhetskopior

Vi genomför timvisa säkerhetskopior av data och dagliga systemkopior. Återställningstester utförs regelbundet.

Säkerheten i vår programvara och våra processer har granskats.

Vi har tilldelats ett informationssäkerhetscertifikat, vilket innebär att informationssäkerheten i vår programvara, våra processer och våra lokaler har granskats av en extern aktör (Huld Certification Oy, numera Into Security).

Certifieringen baserad på standarden ISO/IEC 27001 bekräftar att vi har infört informationssäkerhetsrutiner som är tillräckliga för vår verksamhet, att vi är engagerade i ett kontinuerligt säkerhetsarbete och att vi tar skyddet av våra kunders data på största allvar.

Läs mer om certifikatet

Kvalitetssäkring med erfarenhet.

Kvalitetssäkring finns med i varje steg av programvaruutvecklingen. Totalt genomför vi mer än 3000 tester för varje uppdatering vi gör.

Här ser du de huvudsakliga delar som vår kvalitetssäkringsprocess består av:

Autotester Granskning Manuellt
Nyligen utvecklade funktioner täcks av enhets- och integrationstester. Krav granskas tillsammans med QA-, utvecklings- och CX-team. Detta säkerställer att de uppfyller kvalitetskriterierna och är möjliga att genomföra. Tester för nya funktioner skapas utifrån testdesigntekniker som gör täckningen mätbar.
Om ett fel upptäcks i något skede av SDLC testas åtgärden också för att undvika regression. Koden granskas av andra teammedlemmar för att säkerställa att den är effektiv och följer företagets kodstilspolicy. Vid tillägg av en ny funktion körs både funktionens egna tester och smoke-tester.
Automatiserade E2E-tester täcker de viktigaste flödena. Peer review görs av utvecklare med mer än 15 års erfarenhet. En fullständig genomgång av applikationen görs vid uppdatering av beroenden.

Integritetspolicy

Bezala programvara

När din arbetsgivare har gett dig tillgång till Bezala och du börjar använda tjänsten, agerar vi som personuppgiftsbiträde, medan din arbetsgivare är personuppgiftsansvarig för de personuppgifter som behandlas i Bezala.

Det kommersiella avtalet mellan din arbetsgivare och oss inkluderar Användarvillkor och dess bilaga Personuppgiftsbiträdesavtal, som beskriver villkoren för hur vi behandlar dina personuppgifter.

Bezala.com webbplats

Vi använder cookies för att få en bättre förståelse för vilket innehåll som intresserar våra användare och för att utveckla vårt innehåll så att det bättre tjänar våra användare. Vi vill vara transparenta kring vilka uppgifter vi samlar in från besök och hur dessa uppgifter används — en detaljerad förklaring finns i denna sektion.

Användarvillkor

Användarvillkoren gäller användningen av Bezala, genom vilken en juridisk person kan erbjuda sin personal och sina redovisningskonsulter ett enkelt sätt att automatiskt lagra och få åtkomst till visst redovisningsmaterial för klientens redovisningsändamål.

Vi kan när som helst och av vilken anledning som helst ändra villkoren. Detta kan ske av olika skäl, bland annat för att återspegla förändringar i lagstiftning eller lagkrav, nya funktioner eller förändringar i affärspraxis. Den senaste versionen finns alltid tillgänglig via länken nedan.

Läs användarvillkoren här

Frågor? Ställ dem gärna.

Om du har några frågor angående behandlingen av dina personuppgifter, vänligen kontakta oss på support@bezala.com.

Personuppgiftsansvarig är Renance – Automated Financial Services Oy, adress Keilaranta 5, 02150 Esbo, Finland, och den ansvariga för integritetsfrågor är Fredrik Teir.

Vill du veta mer?

Hör av dig så diskuterar vi er organisations behov och funderar tillsammans på hur Bezala kan stötta er – eller ladda ner en broschyr för att bekanta dig i lugn och ro först.

Kundsupport

Behöver du hjälp? Tveka inte att kontakta oss – vårt team finns här för dig!

Bruksanvisningar