Förenkla kvittohanteringen för AirPlus-användare
Koppla AirPlus företagskort till Bezala och ge ditt team ett snabbt och smidigt sätt att leverera kvitton till bokföringen.
Koppla AirPlus företagskort till Bezala och ge ditt team ett snabbt och smidigt sätt att leverera kvitton till bokföringen.
Bezala har direkt integration med AirPlus, vilket gör att du dagligen kan importera kreditkortstransaktioner till Bezala. Integrationen fungerar för alla SEB:s kortprodukter i Norden (AirPlus och Diners Club resekonto) och hanterar alla valutor.
AirPlus ingår i Mastercard-nätverket och kan därför användas nästan överallt i världen.
När en kortinnehavare gör ett köp med kortet överförs transaktionsdata automatiskt till Bezala via integrationen. Om kvittot inte har lagts till i systemet skickar Bezala automatiskt en påminnelse via e-post. Ekonomiavdelningen kan alltid se den aktuella kvittostatusen direkt i Bezala och vid behov skicka manuella påminnelser. Tack vare integrationen kan kortinnehavare påminnas om saknade kvitton redan innan kreditkortsfakturan anländer.
Genom att integrera dina AirPlus-företagskort med Bezala får du dessutom tillgång till högkvalitativa integrationer med de mest använda bokföringsprogrammen i Sverige och övriga Norden. Detta gör det möjligt för medarbetare att använda en enda app både för att skicka in företagskortskvitton och hantera traktamenten, milersättningar och utlägg.
När du kopplar AirPlus till Bezala kan medarbetarna:
Mer information om AirPlus-Bezala integrationen
Hör av dig så diskuterar vi er organisations behov och funderar tillsammans på hur Bezala kan stötta er – eller ladda ner en broschyr för att bekanta dig i lugn och ro först.
Behöver du hjälp? Tveka inte att kontakta oss – vårt team finns här för dig!
Bruksanvisningar