Hoppa till innehåll

Kvitton och resekostnader till Business Central

Bezala erbjuder Business Central-kunder ett enkelt och effektivt sätt att hantera kvitton och resekostnader, medan Bezala Card förenklar administrationen av företagskort.

Förenkla hanteringen av kvitton, resekostnader och företagskort med Bezala.

Bezala är en app som automatiserar den finansiella administrationen. Den är ett perfekt komplement för Business Central-kunder. Med Bezala kan du effektivisera kvittohantering, administrera rese- och övriga ersättningar enligt företagets policy, automatisera påminnelser för saknade kvitton och göra hanteringen av företagskort enklare.

Bezala utläggshanteringBezala arvodenAutomatiserad hantering av företagskortskvittonBezala Card – företagskortlösning

Tillförlitlig integration.

Bezala → Business Central Business Central→ Bezala

Förkonterad bokföringsdata

Betalningar (SEPA-filer via SFTP)

Kostnadsställen

Vanliga frågor

Vill du veta mer?

Hör av dig så diskuterar vi er organisations behov och funderar tillsammans på hur Bezala kan stötta er – eller ladda ner en broschyr för att bekanta dig i lugn och ro först.

Kundsupport

Behöver du hjälp? Tveka inte att kontakta oss – vårt team finns här för dig!

Bruksanvisningar