Kvitton och resekostnader till Business Central
Bezala erbjuder Business Central-kunder ett enkelt och effektivt sätt att hantera kvitton och resekostnader, medan Bezala Card förenklar administrationen av företagskort.
Bezala erbjuder Business Central-kunder ett enkelt och effektivt sätt att hantera kvitton och resekostnader, medan Bezala Card förenklar administrationen av företagskort.
Bezala är en app som automatiserar den finansiella administrationen. Den är ett perfekt komplement för Business Central-kunder. Med Bezala kan du effektivisera kvittohantering, administrera rese- och övriga ersättningar enligt företagets policy, automatisera påminnelser för saknade kvitton och göra hanteringen av företagskort enklare.
Bezala utläggshanteringBezala arvodenAutomatiserad hantering av företagskortskvittonBezala Card – företagskortlösning| Bezala → Business Central | Business Central→ Bezala | |
|---|---|---|
|
Förkonterad bokföringsdata |
||
|
Betalningar (SEPA-filer via SFTP) |
||
|
Kostnadsställen |
Hör av dig så diskuterar vi er organisations behov och funderar tillsammans på hur Bezala kan stötta er – eller ladda ner en broschyr för att bekanta dig i lugn och ro först.
Behöver du hjälp? Tveka inte att kontakta oss – vårt team finns här för dig!
Bruksanvisningar