Automatisera Bezalas användarhantering med Mepco
Med Mepco kan Bezalas användarhantering automatiseras, vilket minskar den administrativa arbetsbelastningen.
Med Mepco kan Bezalas användarhantering automatiseras, vilket minskar den administrativa arbetsbelastningen.
Bezala är en app som automatiserar ekonomisk administration och passar perfekt för Mepcos kunder. Med Bezala kan du förenkla kvittohantering, hantera reseersättningar och ersättningar utanför lön enligt din organisations policyer, automatisera påminnelser för saknade kvitton och göra hanteringen av företagskort enklare.
Bezala utgiftshanteringBezala ersättning utanför lönAutomatisera kreditkortskvittonBezala kort – Företagskortstjänst
Mepco-integrationen automatiserar användarhanteringen i Bezala. Utgifter som är förhandsredovisade i Bezala överförs automatiskt till redovisningssystemet. Ersättningsberättigade utgifter betalas också ut via redovisningen – om inget annat anges – vilket säkerställer snabbare betalningar.
| Mepco → Bezala | Bezala → Accounting | |
|---|---|---|
|
Användare |
||
|
Godkännare |
||
|
Standardkostnadsställen och konton |
||
|
Ta bort användare efter anställningens slut |
||
|
Förhandsredovisade bokföringsdata |
||
|
Betalningar |
Hör av dig så diskuterar vi er organisations behov och funderar tillsammans på hur Bezala kan stötta er – eller ladda ner en broschyr för att bekanta dig i lugn och ro först.
Behöver du hjälp? Tveka inte att kontakta oss – vårt team finns här för dig!
Bruksanvisningar