Hoppa till innehåll

Automatisera Bezalas användarhantering med Mepco

Med Mepco kan Bezalas användarhantering automatiseras, vilket minskar den administrativa arbetsbelastningen.

Förenkla hanteringen av kvitton, resekostnader och företagskort med Bezala.

Bezala är en app som automatiserar ekonomisk administration och passar perfekt för Mepcos kunder. Med Bezala kan du förenkla kvittohantering, hantera reseersättningar och ersättningar utanför lön enligt din organisations policyer, automatisera påminnelser för saknade kvitton och göra hanteringen av företagskort enklare.

Bezala utgiftshanteringBezala ersättning utanför lönAutomatisera kreditkortskvittonBezala kort – Företagskortstjänst

 

Tillförlitlig integration.

Mepco-integrationen automatiserar användarhanteringen i Bezala. Utgifter som är förhandsredovisade i Bezala överförs automatiskt till redovisningssystemet. Ersättningsberättigade utgifter betalas också ut via redovisningen – om inget annat anges – vilket säkerställer snabbare betalningar.

Mepco → Bezala Bezala → Accounting

Användare

Godkännare

Standardkostnadsställen och konton

Ta bort användare efter anställningens slut

Förhandsredovisade bokföringsdata

Betalningar

Det är enkelt att aktivera integrationen.

Se instruktioner

Vill du veta mer?

Hör av dig så diskuterar vi er organisations behov och funderar tillsammans på hur Bezala kan stötta er – eller ladda ner en broschyr för att bekanta dig i lugn och ro först.

Kundsupport

Behöver du hjälp? Tveka inte att kontakta oss – vårt team finns här för dig!

Bruksanvisningar