Hoppa till innehåll

Pliant-kvitton möter lokal bokföring

Koppla Pliant företagskort till Bezala och ge ditt team ett snabbt och smidigt sätt att leverera kvitton till ert lokala bokföringssystem.

Pliant integreras med Bezala i realtid, vilket gör det enkelt för kortinnehavare att hantera kvitton direkt i Bezala-appen.

Pliant är en del av Visa-nätverket, vilket innebär att kortet kan användas nästan överallt i världen.

Automatisera påminnelser för saknade kvitton

När en kortinnehavare gör ett köp med kortet överförs transaktionsdata automatiskt till Bezala via integrationen. Om kvittot inte har lagts till i systemet skickar Bezala automatiskt en påminnelse via e-post. Ekonomiavdelningen kan alltid se den aktuella kvittostatusen direkt i Bezala och vid behov skicka manuella påminnelser. Tack vare integrationen kan kortinnehavare påminnas om saknade kvitton redan innan kreditkortsfakturan anländer.

Genom att integrera dina Pliant-företagskort med Bezala får du dessutom tillgång till högkvalitativa integrationer med de mest använda bokföringsprogrammen i Sverige och övriga Norden. Detta gör det möjligt för medarbetare att använda en enda app både för att skicka in företagskortskvitton och hantera traktamenten, milersättningar och utlägg.

När du kopplar Pliant till Bezala kan medarbetarna:

  • Använda Pliant-kort för att göra arbetsrelaterade inköp
  • Använda Bezala för att ansöka om milersättning och traktamenten
  • Enkelt kontera och fördela kvitton i Bezala till rätt projekt och kostnadsställe
  • Skicka in utläggsbegäran för kostnader som betalats med egna medel – i samma app
  • Sätta upp godkännandeflöden för sina inköp

 
Läs mer om hur Bezala förenklar utläggshanteringen

Vill du veta mer?

Hör av dig så diskuterar vi er organisations behov och funderar tillsammans på hur Bezala kan stötta er – eller ladda ner en broschyr för att bekanta dig i lugn och ro först.

Kundsupport

Behöver du hjälp? Tveka inte att kontakta oss – vårt team finns här för dig!

Bruksanvisningar